Almindelige handelsbetingelser

Info om handelsbetingelser ved køb af elevaktiviteter på Høje-Taastrup Gymnasiums hjemmeside:

1. Virksomhedsoplysninger

Høje-Taastrup Gymnasium
Frøgård Allè 2
2630 Taastrup

Email: htg@htg.dk
Telefon 33 96 40 50
CVR-nummer: 29575827

2. Produkter og priser

På Høje-Taastrup Gymnasiums hjemmeside kan der foretages betaling for elevaktiviteter, hvor der er egenbetaling, fx studieture, udflugter, idrætsdag, skolefester eller andre tilsvarende aktiviteter.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK). Der vil ikke blive opkrævet ekstra gebyrer eller skjulte omkostninger ud over den pris, der fremgår ved købet.

3. Betaling

Betaling sker online via de angivne betalingsmuligheder på hjemmesiden. Beløbet trækkes i forbindelse med købet.

4. Levering

Leveringen sker ved afholdelse af den købte aktivitet. Der fremsendes ingen fysiske varer.

5. Fortrydelsesret

Ved køb af elevaktiviteter på denne hjemmeside gælder, at du ikke kan fortryde dit køb og kræve pengene tilbagebetalt.

Pengene tilbagebetales kun i tilfælde af, at Høje-Taastrup Gymnasium aflyser aktiviteten eller beslutter ikke at levere ydelsen. Særligt er gældende for studierejser ved udmeldelse, at tilbagebetaling kan ske med evt. modregning af enten depositum eller det fulde beløb.

Den almindelige 14-dages fortrydelsesret for internethandel gælder således ikke for disse køb, jf. lov om forbrugeraftaler § 9, stk. 2, nr. 2. Her fremgår det, at aftaler om:

indkvartering, transport, forplejning, herunder servering og catering, rekreative fritidsaktiviteter, herunder underholdnings-, idræts- og lignende kulturarrangementer, er undtaget fra den almindelige fortrydelsesret.

6. Aflysning

Hvis Høje-Taastrup Gymnasium aflyser en aktivitet, vil allerede indbetalte beløb blive refunderet til den konto, der er anvendt ved købet.

7. Reklamation og henvendelser

Eventuelle spørgsmål til køb eller betaling skal rettes til skolens kontor:

E-mail: htg@htg.dk
Telefon: 33 96 40 50